helgen

I fredags åkte jag till mamma med leon, blev att kika i centrum innan vi åkte hem till henne. Sen blev det taccos och idol mys. Med en leon som hade 38 graders feber :/ men pigg o glad var han iaf. Sen i lördags blev det att möta upp pappa för lite farsdags fika. Jag fick ett par höst skor, tack ! Sen köpte jag två tröjor till Leon, en hoodie och en långärmad.. för 100 kr. Älskar när man hittar saker på rea haha. Sen hem till pappa o mysa lite. Fick en limpa cig också, perfekt!!! Sen kom adam och hämta upp oss, pizza till middag <3 så mätt efter så jag höll på dö.

IDag är det farsdag, firades med en rejäl sovmorgon då leon inte vaknade förns 09,20, herre min. Snacka om skönt! Sen fick adam sin present, Zlatans nya bok. Som jag letade efter den, slut överallt. tack gode att jag fick tag på den, kontakter haha, tack! Sen åkte vi o hämta en växa säng till leon ... nu sitter vi o väntar på adam ska komma hem ifrån sin match. Så JAG kan laga mat, hör ni? JAG ska laga mat HAHAH. Sen ska jag plugga som ett tok tills imorn. 
Micke o pernilla var över på lite fika, pepparkaks muffin och julmust, det är grejer det ;D haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0