seg dag.

Dagens söndag var riktigt seg, innehöll både tvätt,migrän, sova med leon, promenad till ica.
NU har jag smällt i mig hallonpaj med vaniljglass PLUS vaniljsås HAHAHA, och julmust, nom nom.
Är så sugen på konstiga saker hela tiden, men mest av allt vill jag ha Kebab ifrån Bålsta sibylla. HMMMM. Ge mig!
Och igår, kväll, tog vi en promenad till kyrkogården, jag tände två ljus, ett åt mormor, och ett åt farmor.
ADam tände till sin farfar,morfar, Och sin bror sen vet jag inte om de va till sin mormor el farmor? =/ minnet sviker mig lite? Eller om det va till båda? Hm, Men himlans fint var det, jätte många ljus vid minneslunden. 
Min mormor o farmor ligger ju inte där, men hade inte tid att åka till deras gravar. Så ett varist och många tankar fick dom ifrån mig, var inte långt ifrån några tårar =( Saknar er sååå mkt. Gud vad ni hade älskar leon, de vet jag.
OCh jag vet att leon hade älskat min mormors pankaor. och min farmors soppor. Åh så gott det skulle va just nu!
Men hoppas ni har det bra där uppe och ser Leon därifrån ni är =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0