Ut till lekparken

Min skatt, min solstråle, jag älskar dig!
Jag & leon i lekparken " ö-riket "


Kommentarer
sofie :-)

Fina lilla killen!

Och Teo blir alltid så glad när han får se Leon på bild, han kan nästan säga Leon - måste ju berätta för honom vad det är för en liten kille på bilden!^^



Sv: ja, det var väl helt okej, förutom det att jag höll på att dö av nervositet, blyg som jag är... haha! Gud alltså, blir fortfarande helt fnissig när jag tänker på hur nervös jag var!



Men möttes ni hos Adams dåvarande tjej första gången?:O Kändes inte det lite lustigt?:-P Och i det tillståndet, haha. Berätta gärna lite mer om du vill, lät intressant ;D

2011-11-05 @ 21:59:02
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
Johanna

Ååååhhh världens finaste kille! får lite abstinens nu! Vi får se till och ses i jul! Väldigt fint foto, du är grym på att fota!

2011-11-05 @ 23:14:59
Tina

Åhhh vilka underbara bilder!! :)

2011-11-10 @ 23:36:30
URL: http://minlillabusunge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0