åh herregud.

Igår efter att jag hade skrivit två prov i skolan ( Sv B  & Matte A ) och därimellan Historia lektion ( trött som få ) så kom adam och hämtade mig, så åkte vi till ikea. Passade på medans leon va på dagis, han skulle inte ens fått plats i bilen med alla saker vi skulle ha med oss hem. Plockade det vi skulle ha ( tv hyllan plus ett skrivbord o stol. Plus lite annat smått ) Packade bilen och åkte hem, lastade av och åkte iväg och hämta Leon på dagis. Sen när vi kom hem började vi skruva ihop allt. Adams mor kom för att ta leon, så vi skulle bli klara, så inser vi att som fan har vi fel kartng med oss hem ( tv bänken var tre olika delar ) Och en av dom var fel. Så bara åka tillbaka till ikea och byta.
Det tar ju ändå 20 min att åka dit :/ ! SÅ hem igen och bygga klart! När leon somna fortsatte vi att bygga klart skrivbord och koppla in alla tusen sladdar till tv. BAH vid halv 11 gick jag o la mig, trött som bara den.
Fyfan för att få med sig fel saker hem. Så iriterande. Men fint blev det iaf. =)


Kommentarer
sofie :-)

Skönt ändå att ni har bil när det blev sådär ;-) vi skulle fått åka med grejerna på bussen, hehe :-P



Skönt att ni blev nöjda sedan efter allt strul! :D

2011-10-29 @ 23:02:48
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0