Äntligen!

Jo, dom senaste dagarna har leon somnat helt själv i sitt rum, i sin säng! Snacka om skönt! När jag menar själv, så menar jag att jag/Adam inte har behövt sitta ner brevid hans säng. Då har han bara gnällt eller virrat runt i sängen.
När man går ut, så blir han tyst och somnar! ÄNTLIGEN. Hoppas det håller i sig. Sen att han vaknar runt 3 tiden och vill komma över till oss, gör mig inte ett dugg. Bara mysigt, får ta en sak i taget, låta det här fortsätta och sen kan man ta tag i att han fakstiskt ska ligga kvar där! Ibland hjälper det bara att man stoppar in nappen och lägger han ner igen, men oftast vill han komma in till oss. =) . Imorse vaknade jag av att han låg mot mig och pillade mig i ansiktet och säger mamma. mamma. mamma. mamma. tills jag vaknade, åhåå finns det något bättre sätt att vakna på? När man känner sitt barns lilla hand som smeker en i ansiktet och säger mamma! Nä. Så underbart, det väremer gott om hjärtat. Bästa starten på dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0