Foten.

Den dagen vi flyttade ( den 1a oktober ) började jag få as ont i min fot, tänkte inte mer på det då! Men nu, 10 dagar efter så har jag fortfarande ont :S ! Så jag ringde och boka en tid så nån får kolla på min stackars lilla fot, som förmodligen har åkt på en inflamation! HEJJA. Kan ju knappt gå på foten, gör så ont :S blää. Hoppas dom hittar nått fel på den. Sen är det en annan femma vart man skall ringa, listade om mig sist jag ringde ( flera månader sedan ) men ändå så är jag inte lisat hos hälsohusetm där jag vill gå, men fick en tid där iaf. Tydligen måste man ringa sjukhuskansliet om man vill lista om sig, MEN det roliga är, jag har aldig listat mig nånstans, då jag inte har behövt. =/ . Nåja, hon skulle iaf ringa runt och försöka fixa det nu... så jag kan gå där jag vill gå. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0