uppföljning av min fot.

Var hos läkaren igår, han klämde o kände lite. Och sa, ja du har iaf inte stukat foten, nää det vet jag ju redan, det hade jag ju känt och kommit ihåg? eller ? Nåja, han sa inget mer, och skickade in mig till labb, så jag fick ta tre olika prover, och sen var det klart! Alltså, att få behöva betala 140 kr för det? Sen var det bara att gå hem, men en fot som gör lika ont nu som då. suck säger jag bara, kunde han inte säga vad det kanske skulle kunna vara? Och säga vad jag skulle kunna göra för att minska på smärtan? NIX det gjorde han inte, utan han ska ringa imron o berätta om proverna visade nått. MEN nått jävla fel är det uppenbarligen eftersom jag har så ont att jag inte kan stödja mig på foten el gå normalt! Jag är lite små arg och besviken!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0