varning för ett bajs inlägg.

Haha. Måste bara skriva av mig om vad som hände imorse! Vi alla 3 har ätit frukost, leon går in i sitt rum och leker medans vi plockar av bordet, sen går adam ut i vardagsrummet för att byta på leon medans jag gör mig i ordning för att knalla till skolan. Så hör jag adam ropa, " älskling har du sett det här? " Går genast ut och kollar vad han menar, så vänder han om på leon, som står upp. Och ojsan, han har visst bajast igenom blöjan och det är bajs längst hela benet, det syns igenom hela pyjamasen, ( som var vit ) HAHA. så in med han i badrummet så han inte skulle kladda ner hela rummet med bajs :p så av med pyjamasen som var helt ner bajad, och in med leon i duschen o spola av han allt. fyfan, aldrig sett så mkt bajs. Lite äckligt, men vadfan HAHA. Inte så konstigt att han sov dåligt inatt, det där måste ju ha legat och tryckt. Och inte så konstigt att han fes hela natten igenom som luktade.... fan rent ut sagt.
Det är så härligt med barn ibland HAHAHA. Inte får man va kräsen ;D ! Nåja. va bara tvungen och berätta om våran små roliga bajs morgon :p


Kommentarer
sofie :-)

Sv: hehe, jaa det var en sådan Leon-hylla jag hade tänkt mig ;-) haha, det är verkligen så att ikea har allt ;D

2011-10-20 @ 07:48:11
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
sofie :-)

och stackars lilla Leon, han visste nog inte vad som hände där på morgonen ;-) Sådär har hänt med Teo en gång också, o han bara fortsatte leka som om inget hade hänt, haha.

2011-10-20 @ 07:49:35
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0