Woho.

Glad tjej idag. Igår på sv B lektionen fick jag veta att jag skulle ha en debatt inför klassen. och jag fick välja om jag skulle köra idag el på måndag ( missade genomgången på en lektion ) men jag valde iaf att köra idag. Och fick betyg G++ fatades bara en sak, så jag är nöjd, och hon var impad & tyckte att det var starkt gjort av mig!!!
Sen på fick jag veta att vi fick VG på våran redovisning på historian!!! SÅSÅÅÅ glad, äntligen kanske man kommer klara skolan bra, jag som alltid har skolkat mkt och inte gjort så bra ifrån mig, pga många olika anledningar!!
Hihi bra avslut på veckan ;D


Kommentarer
sofie :-)

Duktig tjej!! :D

Haha, att du vågar göra sådant ;-) Själv hatar man redovisning mer än något annat ;D

2011-10-07 @ 19:34:44
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0