Satans arm j*vel.

Värt att betala 230 :- för att få veta att doktorn ska skicka en remiss till ortopeden? ! Jävligt onödigt kan man tycka! Han kunde inte lösa gåtan till varför jag har så pass så ont! Vi har iaf uteslutit karpaltunnel. Skönt det iaf. ^^ . 
Och igår kväll, trodde jag att jag skulle börja gråta av smärta i armen =/ . Kunde knappt bära leon till sängen då han somna i soffan. Och älskligen va inte hemma =/. Är så himla riktigt trött just nu, och jaa, jag får klaga , för jag är så förbanad på min arm, och att man inte kan hitta felet =/. Hoppas remissen går fort... jag står inte UT.
Så här såg man ut igår ;D


Kommentarer
sofie :-)

jobbigt att det inte blivit bättre än :-( förstår att det är ASJOBBIGT att inte kunna använda armen man brukar bära barn med!! Jag brukar försöka bära barnen med andra armen, men det blir så lustigt o vet inte alls hur jag ska hålla då, haha.



Hoppas på att OM det blir operation, att det hjälper! Fy för att ha ont sådär länge :-(

2012-04-25 @ 19:50:51
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0