När jag vågar.

När jag vågar ska jag kapa av håret! Som bilderna här nedan ( miley cyrus ) ! 
Och ska då, tokblondera håret också, el om jag ska köra på svart med rosa inslag. Hm jag vet inte haha. 

Men frisyren är grymt snygg, och skulle va så skönt! ( har ju ändå bara hår på halva sidan av skallen typ ) haha! Så. den dagen, jag verkligen kan bestämma mig, så ryker det! =D . 
 
Men, vågar jag? hmm ahaha. Vet att jag säkert kommer ångra mig, och vilja ha långt hår. Men jag är inte kräsen om det skulle bli förjävligt. Har haft de konstigaste frisyrerna och ändå fått det att se bra ut ;D ! Haha. Jag är inte den tjejen med perfekt klippta håret, vill ha lite mer rockigt och fluffigt, inte fina perfekta lockar el fin fint långt hår. 
Det skulle inte passa in med resten av mig haha ^^ . Ska va lite halft galet ;D 
 
Vad tycker ni? 
 
 


Kommentarer
Sara

KLIPP!

2012-12-22 @ 20:29:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0