Ledig.

Inatt sov jag som skit! In & ut på toan hela natten! Mer behöver jag inte säga! Så tog ledigt ifrån skolan!
Adam fick hämta Leon o köra han till dagis, vågade verkligen inte gå en meter ! Men efter lite lunch, blev det bättre! Så nu är jag fitforfight igen ;D ! Blev att städa hela vardagsrummet. Vädra hela lägenheten, så fint väder ute ^^ . Sen när adam kom hem med leon gick vi ut o gunga. Nu är adam o veckohandlar :D ! Nixpix, dags att se vad vilden gör.
Dagens jag ;D !
( får man säga att man faktiskt på väldigt länge är nöjd med en bild o tycker faktiskt att man blev snygg haha? )


Kommentarer
sofie :-)

såklart du får säga det ;D dock tycker jag att du alltid lyckas se bra ut på kort, till skillnad från en annan.. haha. Det är därför min blogg lider brist på Sofie-bilder :-P



Sv: det har du nog rätt i! :-P stackars folk annars, att bara fylla år var fjärde år :-P

2012-02-29 @ 19:50:19
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0