Skarasommarland.

Har lämnat Leon på dagis, packat nästan allt, sämst på packa, vet aldrig vad jag ska ha för kläder med mig, så det blir alltid halva gaderoben HAHA. Väntar på min karl så vi kan åka och handla det som ska med, tex grill,solkräm osv. Sen äta lunch för att åka till skarasommarland tills på söndag. Ja en vuxenresa utan barn! Kommer bli skönt, men ush va konstigt det kommer kännas utan Leon =S. Nåja han kommer ha d toppen hos farmor/farfar och plus att faster Sara är på besök från Malmö =D. SÅ han kommer ha det super roligt! =).
Nästa år får han följa med, han är fortfarande lite för liten för det tycker jag. ... Hoppas ni får en trevlig helg. För de ska iaf vi ha =D


Kommentarer
sofie :-)

ha det så kul!! :D var jättelänge sen jag var där... :-/

2012-07-06 @ 10:27:33
URL: http://teodorsmamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0