Äntligen!

Äntligen börjar saker & ting reda ut sig, HOPPAS JAG? Har fått en remiss till Neurofysiologi avd på Akademiska sjukhuset i Uppsala för undersökning av min arm, de ska kolla nervimpulsernas hastighet efter elektroniska stötar på neverna! De ska Alltså undersköka nervernas funktion med metallplattor! Hoppas de hittar nått? För att få ett svar på varför jag har så pass så ont i min arm, och så länge?. Gått med det i flera år, men nu senaste tiden har det varit konstant smärta, förut gick d alltod över efter nån dag. men inte nu =(. Ska dit redan den 22 maj, lite nervöst. Hoppas på d bästa ( Att de hittar ett fel )


Kommentarer
sofie :-)

sv: aa jag förstår dig, men då är det ju medicinskt pga viktnedgång ;-) helt förståerligt!

Nee jag såg aldrig programmet, men min mamma gjorde en sån op! man får sån läskigt navel efteråt samt det där läskiga stora långa ärret :-S så jag har helt ändrat mig ;-) nu hoppas jag på att spara ihop lite pengar så jag kan fixa synen, skulle va sååå skönt att slippa glasögon, haha :-P



2012-05-11 @ 16:28:13
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
sofie :-)

och så himla skööööööönt att det äntligen händer något! hoppas att de hittar vad som är struligt i armen!

2012-05-11 @ 16:29:41
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
Frida W

Som jag skrev så finns det enbart på Amerikanska sidor och dom skickar inte utanför usa. Har du tur kan du hitta någon på ebay som säljer och sedan skickar utanför UK. Jag har letat lacket över ett år men inte hittat någon ännu. Pratade med inköpschefen på Orly Sverige, hon skulle försöka få tag på det direkt från fabriken, men 6 mån senare har det ännu inte dykt upp på sidan. Tyvärr! Men jag hojtar till om jag hittar det :)

2012-05-13 @ 19:59:30
URL: http://findingbabyland.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0