Helgen.

I lördags åkte jag & leon till mamma & pärra, när vi kom fram åkte vi ut vennerbo så leon fick leka med sin nya kompis Nils, blev bjudna på rabarberpaj,saft och melon. Efter det åkte vi hem till Mamma och åt massa gott, och leon och jag bled jätte sjuka, dock va leon redan lite dålig, men blev ännu dåligare. Men, sen blev det eurovison, och bra att Loreen vann, allt annat var ju crap, som vanligt ;D ! Lilleman fick sova hos mamma o pärra då dom tyclte synd om mig som va likblek och mådde almänt piss. Men mitt i natten kom mamma in med leon då han hade spytt slem och andades dåligt =/. Så jag kinde inte sova så bra sen. Han pep när han tog ett andetag, orlig som bara den =/ ! Men när adam kom och hämta oss blev han genast mkt piggare och alert. HMMMMM. Hem på visning, vi funderar på köpa lägenhet/radhus. Vidare till västerås för att jag skulle få välja morsdagspressent, testa 1000 skor och inga passa? hum, så det fick bli nya påslakan ;D och taco till middag. Japp helgen i stora drag. hihi


Kommentarer
sofie :-)

Sv: aa asstort bråk, för karln min är sämst i hela världen på att visa uppskattning årets 364 övriga dagar, och jag gör varje år fel i att förvänta mig åtminstone ett "grattis på mors dag" eller "grattis på alla hjärtans dag"... jag är ju sådär att jag gör/köper/fixar grejer både spontant och "när man ska" till honom, men känns jävligt pissigt när man aldrig någonsin får nåt tillbaka, räcker som sagt med att han skulle kunna låta mig få sova en halvtimme extra nån morgon UTAN något barn som ligger i spjälsängen och väsnas, eller ett barn som sitter och hoppar på en... känns ju inte kul att få bråka till sig sovmorgnar precis = gråt istället för sömn! så jag bestämde mig för att sluta upp med att va så snäll och ge av både tid/pengar/grejer/ätbara ting osv... :-/

2012-05-28 @ 17:59:56
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0