Nä nu!!!

Är jag mer än riktigt less på min förbannade j*vla arm! & sjukvården gör mig inte lugnare heller!!! Var hos ortopeden! Och va sa han? Hm att han ska ringa till Uppsala, & sen ringa till mig och boka ett nytt besök! Detta kosta mig 100:- ! Och fråga om jag verkligen känner stickningar i de fingrar jag visade?? Jaaaas! Men tydligen va de konstigt, för att de tillhör två olika nerver! Men seriöst, det är inte mina stickningar jag klagar på, utan att jag konstant har ont i armen!! Men det verkar inte va en enda j*vel som fattat det? Alla ska bara prata eller fråga om vilka fingrar det sticks i!! Åh! Ingen bra dag!



Kommentarer
sofie :-)

meeeennn!!!!!!!!!!!!! nu blir jag förbannad för din skull!! så jäkla irriterande! Något fel måste det ju va med armen?! Man ska ju inte gå o ha ont så länge som du gjort :-S Kan du inte kräva röntgen(stavning?:-P)? :O

2012-05-08 @ 21:53:07
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0