Känslan när!!...

SNÖ. JAA det snöar! ^^ dock är de varmt ute så det blir bara slask. Men det är fortfarande snö som faller ner ;D ! Och jag blir så förvånat stolt över mig själv när jag har skickat in en analys ( tycker det är jätte svårt att skriva en text analys ) på engelska dessutom. Skickar in arbetet och känner mig inte riktigt nöjd, hade lite bråttom med tiden, så det fick liksom bära eller brista! ( inte lättaste att finna ro att plugga när Adam slutar sent, och En busig Leon hemma ) , men, som sagt, det gick över all förväntan ett E+ i omdöme ( E är G ) Så jäklans nöjd, Tänk då hur bra det skulle ha gått, om jag hade lagt ner mer energi och tid på det. Men jag är iaf super nöjd =D
Senare idag, halv 3. ska jag ha andra delen i nationella provet i engelska 6 ( Engelska B ). Skriv delen. Och jag hatar att skriva förhand, 1.jag trycker så hårt när jag skriver, 2. Jag koncentrerar mig mindre bra, 3. Jobbigt om man inser att man har skrivit helt fel, det tar ju så mkt längre tid att skriva med penna än en dator, SUCK .. haha !!


Kommentarer
sofie :-)

Sv: skönt att han heller inte är sjuk ofta^^

Näemen, Chrilles pappa var på mig JÄTTEMYCKET med båda barnen när det gällde det att jag inte ville amma och inte tänkt amma barnen länge (trivdes ju inte alls med amning), så han tjaaaaaatade hela tiden och var nästan arg på mig för att jag inte ammade och gjorde så att mina grabbar kommer få "dåligt immunförsvar resten av livet" :P
Men där kan man ju säga att han hade lite fel, C vart ammad till han var typ 1 år, men han är i princip ALLTID sjuk och har ständigt en förkylning på G :P

Och JAA!! SNÖ! :D Snart pulkadags ju :D Roligare med snön nu när man har barn, innan avskydde jag snö ;-)
Lycka till i eftermiddag, håller tummarna för dig att det går bra!!

2012-11-28 @ 11:06:33
URL: http://teodorsmamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0