Nu har jag varit lat igen

JAA, jag klara det hemska Engelska provet! ^^ ! Hur i? Hahah så nöjd! 
Veckan kom bara med bra besked ! Adam har fått ett kanon jobb som han trivs jätte bra på. På kjell company ..
Så ett stort grattis till dig min älskade! 
Iheögen var det kalas för min mamma, så jag och leon åkte dit, för lite fika och mys. på lördagen kom han och hämta oss, och körde oss till Bella som även hon hade kalas haha. Så jag och leon har knappt vatit hemma denna helg, helt slut är man. Men men. Nästa helg är det 1a advent, längtar dit, vill packa upp lite julsaker nu hihi. 
( och snön får gärna komma också ) ! Och nästa helg, ska vi på ett till kalas ;D ! Plus att mamma ska sova över här, eftersom hon ska stå på julmarknad här i enköping i två dagar. Kanoners.
 
 
Blev även lite nya slingor i håret ^^
 
 
Fika hos mamma, kaffe och hennes dunder goa saffransbullar. Finns ju inge bättre


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0