Skola

Så oerhört mkt i skolan, håller på att gå in i väggen tror jag! De dagar jag slutar kl 16.00 är min hjärna sönder mosad av information. Inte alls kul =/. Och fick nu veta, att jag inte kommer hinna söka in på högskolan till jan, utan måste vänta tills nästa termin = augusti. DET SUGER. Och tänk om man inte kommer in där? Va gör jag då? ehm. Paniken börjar ta sig och, har sån press på mig själv att jag måste fixa det här, bevisa för mig själv att jag vekligen kan. Jo jag vet att jag kan, men vill ha så bra betyg som helst! Men får nöja mig med ett E. ( gamla G plus lite till ) . E är nu det lägsta man kan få.  F = IG!! Tänkte köra en lista på alla kurser jag har läst på komvux
 
* Svenska B:Godkännd
* Matte A: Godkänd
* Historia A: Godkänd
* ECDL: Godkänd
* Samhällskunskap B : Väl godkänd
* Psykologi A: Godkänd ( Riktigt besviken, då jag trodde annat )
* Pyskologi B: Godkänd
* Etik & Livsfrågor: Godkänd
* Matte 2 ( matte b ): E ( godkänd )
* Geografi 1 ( geo a ) : D ( mellan G och VG )
*Engelska 5 ( eng A ) : E
 
Sådär! Det är visst några kurser ja trätt igenom.. haha. Men ärligt så är jag så himla stolt över mig själv ^^. Att jag ens orkar haha!!
 


Kommentarer
Sara

Du är så jäkla duktig!

2012-11-08 @ 22:32:35
sofie :-)

jag håller alla mina tummar för dig Paulina! Tycker att du är jätteduktig som klarar allt med skolan så bra nu när du har en bus-Leon att ha hand om också!

Jag själv har små planer att kanske söka in till universitet nästa höst (socionomprogrammet), men först måste jag läsa MatteB, och bara det känns omöjligt att göra nu när jag har barn :/ :-S

2012-11-09 @ 12:31:14
URL: http://teodorsmamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0