Feber Leon.

Ja, dålig upptatering igen! Men tycker blogg.se kan ta och fixa sin app till Iphone. Funkar ju aldrig. Och sällan jag sitter vid datorn.. ( sitter mer vid mobilen ) ! Men men. I lördags vakna leon upp med hög feber och jag har aldig sett han sååå slö och opepp till nått. Han brukar annars aldrig bli påverkad av feber. =( så man blev ju lite orolig. Inte ens välling ville han ha, ELLER glass,godis, ja. då är man sjuk om man inte ens vill ha de? ! Stackaren. Men sen vid lunch blev de alvedon, och besök fick vi ifrån Micke,Pernilla och lilla vidar. Och då blev de full fart i han.
Sen när dom gick så sjönk han ihop igen ( alvedonen släppte väl ) Min lilla gofis. Men mysigt med en 2-åring som bara ville mysa och ligga i soffan och ta de lungt, det händer ju aldrig? Haha.
 
Sen på söndan vakna han huuuur pigg som helst utan feber? tand på g ?


Kommentarer
sofie :-)

lilla vännen :-/ som du sa, kanske är en tand på gång!

2012-10-15 @ 22:42:38
URL: http://teodorsmamma.blogg.se
Frida W

Prova att ta bort appen och ladda hem igen. För mig funkar appen utan problem.

2012-10-20 @ 22:56:26
URL: http://findingbabyland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0