Kräftskiva.

Igår börja dagen med att älskade Bella komförbi med fika. Sen blev de mys hela förmiddagen!! 
Efter det så börja vi fixa oss för kräftskivan. Jätte trevligt. Leon är dock jätte blyg i början, klamra sig fast hos adam och vägra kolla på allt folk. HAHA. Men efter en stund släppte det iaf, och de va seriöst full fart på han till halv 10 då vi åkte hem. ( han hade inte sovit middag på hela dagen ) så jag undrar var hans energi komifrån? humm min lilla charmknutte. Han charmar allt & alla. ( inte direkt nått som kommer ifrån mig ;D ) Han somna på tio röda i bilen. 

Och nu har vi morgonmys, adam ligger och sover, tyckte han kunde få göra det idag, med tankte på att han ändå va på lyset igår ;D ! HAHAHAH, Jag höll mig till mitt alkolfria vin...
 
Leon äter munk..
 
 
Innan vi åkte iväg.. ( vet ej varför, men han ska alltid visa sina fötter nör vi ska ta bilder haha )
 
 
På kräftskivan ( Leon äter faktiskt kräftor, de ska börjas i tid ;D )


Kommentarer
sofie :-)

haha, älskar att Teodor och Leon är typ likadana i sättet! ;D

2012-09-09 @ 17:34:53
URL: http://teodorsmamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0