Mys helg hos mamma

I lördags åkte jag & leon till mamma. Full proppat tåg = Leon fick sitta i trappan, för att människor inte kan resa på arlslet och erbjuda en trött kille en sittplats ( vilket jag självklart hade gjort, gör alltid de till äldre,gravida, eller barn ). En princip sak!!! Riktigt dåligt. ( om dom ändå visste hur kort bit vi skulle åka, 1 station ). Så min söta lilla kille satt så fint i trappan och tyckte de va jätte spännande och åka tåg. Sen blev de god middag och lördags mys. Först var vi hos min pappa och hälsa på. Sen hem till mamma. Leon fick ostbågar till lördags myset. Och han somna fem 23.55, innan 24.00 iaf HAHAH. Inte ville han missa en endaste secund av all mys. Sen på söndagn blev d ännu mer mys innan adam plocka upp oss. ( han hade spelat golf med sin mamma och hämta upp oss på vägen hem ). Nåja . (  fortfarande dålig, har haft feber, och nu hostar jag sönder mina lungor och snoret rinner som en kran )
 
 
Min "lilla" lillebror! Och leon som tycker de e roligare att spela pajjas på bild än att va seriös haha. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0