När kommer bebisen?

WTF!!!!
Skulle köpa kaffe i skolan, som jag gör VARJE morgon! Så jag är rätt "känd" där!!
 
(Tanten i kiosken)
- När kommer bebisen då? Och kollar på min mage..( fast jag har en tjocktröja och min jacka på mig )
- vaa? Nej jag ska inte ha nån bebis, och känner ( vaa är jag så rund att jag ser gravid ut ? ).
- Jaha nej oj det trodde jag!!
 
 
MIN DAG BLEV förströd! Kan erkänna att jag har varit rätt så lat och gått upp LITE i vikt! Men ABSOLUT inte så att jag ser gravid ut? Fy17. Sånt säger man väl inte om man inte vet om personen i sig är gravid. Tänk om jag hade frågat henne " jaha de kan inte va långt kvar tills du blir pansionär " undrar hur hon skulle ta de då? Tur att jag inte riktigt tog så illa vid, men alltså. Jaaa jag vet, nått kilo har jag ju gått upp, men inte att jag är gravid tjock eller gravid mullig. inte ens att jag är "mullig" Ska försöka få en bild! HUM. =(


Kommentarer
sofie :-)

nä fy :-S förstår att det inte var kul att höra det!

Om man undrar något sånt ska man hålla det för sig själv tycker jag, det finns ju t.o.m en del vars magmuskler ej går ihop igen efter graviditeten och gör så att deras mage fortfarande är spänd utåt som en rejäl gravidmage! Man kan aldrig veta.. så sådant är bäst att hålla för sig själv!

2012-09-02 @ 12:43:54
URL: http://teodorsmamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0