Högskoleprovet.

ja, juste, ihelgen gjorde jag även högskoleprovet. Kan säga såhär, att efter x antal timmar med hög koncentration var min ADHD hjärna helt slut efter. Men, det gav reslutat, trodde aldrig helta mitt liv att det skulle gå så bra. 
Har redan rättat mitt prov, så nu vill jag se reslutatet ( snittet ) ! Yeah. så nyfiken. Haha, konstigt nog, gick det bäst på matte och engelska delarna ?. Det var ingen enkel matte direkt, iaf vad jag tyckte, jag bara räkna utan att veta vad jag höll på med haha. Och svenskan, ska vi inte prata om. det gick SJUKT dåligt ( förlåt maria  om du läser ). hahahaha. Nåja, nu är det gjort, och jag är faktiskt riktigt nöjd ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0