Suck

Idag var jag på arbetsförmedlingen, för att jag var där i onsdags men 2 st som jobbar där visste inte hur dom skulle göra med mig?! Så dom tyckte att jag skulle dit idag på drop in och träffa min handledare!

Men, tiden börjar 10:00!
Och jag va där 09:50, & nån annan hinner in före! Klockan gick och vid 11 orka jag inte va kvar där! Jag menar, om det är drop in, ska det väl va snabba saker och frågor? Inte sånt som tar 1 timme? Då kan man väl för 17 boka en tid? Set gjorde jag när jag kom hem! Riktigt iriterande! Speciellt när drop in bara är 2 Tim!

Nåja blev en fina med Maja och kika lite på stan! Blev en ny tröja till Leon! :)

Har bakat bullar idag, så det ska nog gå ner 1 el fler ;)! Ha en trevlig fredags kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0