10 fakta om min graviditet med Leon

Just nu öser det ut barn på min Facebook! Det el så är många gravida haha! Så här kommer 10 fakta om min graviditet med Leon! 

1. Leon var inte planerad 
2. Han blev "till" på 1a "försöket" efter uttagen p-stav samt efter 1a mensen! 
3. Spydde som en gris mellan v 8-19!
4. Bara magen som växte, 13kg +
5. Gick ner 15kg på förlossningen ( var jätte smal efter och amningen hjälpte bog till )! 
6. Jag svimma under förlossningen och ett helt läkar team kom springandes in för att Leons hjärtslag va dåliga ( elektronen på hans huvud hade åkt av )! Och jag svimma pga all lustgas
7. Gick över hela 10 dagar ! 
8. Första ul i v 8 var en mardröm gick därifrån med tårar i ögonen ( barnmorskan tyckte vi skulle boka in operation för en abort !!! 😡
9. Vi berättade för släkt i v 20! Magen börja komma i ca v 22! Innan syndes de inte! Såg bara lite "mullig" ut! 
10. Att va gravid & föda barn är något jag är stolt över att man klarade av ! Det var inte så farligt som jag hade förväntat mig! Hade en annars väldigt bra och enkel graviditet plus att förlossningen var enkel & snabb!  Dock irriterande när folk inte trodde att jag hade gått över tiden ( magen va inte sådär jätte stor )! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0