Lucia x2

Igår, var jag och Leon på öppna förskolan och firade lucia.
Då kunde han iaf använda sin pepparkaksdräkt vi köpt till han. Som han igentligen skulle ha på dagis, men eftersom förskolan bestämde sig för att vara ute i år så, fick vi köpa yttligare lucia kläder =/ .
Sånt berättar man inte 1 v innan? Jag som tänke va ute i god tid i år så man hitta rätt storlek.
Så blev det såhär. haha.
 
Så idag ( LUCIA ). Var min kompis Maja här på förmiddagen och fika lite lucia fika.
Jag har bakat saffransmuffins samt pepparkaksmuffins ! 2 stora favoriter!
Mysigt, sen gick jag och Leon till Dagis för lite firande där också. Min lilla söta tomte. Som s¨åg "tjock" ut bara för att tomtekläderna var över overallen haha. Men så söt.
 
 
 
 
Från öppna förskolan ( 12/12 )
 
 
 
 
 
 
 
Leons nya "grej" att fjanta sig på bilder haha <3.
 
Min goa fina lilla fisunge.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0