dag 1 av 2.

Idag var första dagen, som vikarie. 
Himlans kul, men oj så trött jag är nu, mkt intryck och nya barn. Men det kommer nog gå bra det här :) !
Sista timmen hade jag sprängande huvudvärk, ( glömde mitt morgonkaffe ). Men det gick bra ändå. 
Imorn jobbar jag 08:30 - 16:00 ! Och, jösses vad jag saknade Leon idag! Uha. Kändes ändå lite konstigt att va runt massa barn, utan min son! Detta är helt nytt för mig! Jag jobbar som vikarie på förskolor om ni inte förstog det ;) !
 
Men Men. Imorgpn är det nya tag, och förhoppningsvis så komemr jag inte va lika trött imorn! Tihi, alla söta och snälla barn kalla mig för fröken =P. Frööööken kan du hjälpa mig! Åhå. Är så himla kul, nu vill jag verkligen komma in på högskolan i höst, så jag kan studera till förskolelärare =). 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0