Söndag.

Jaha, plugg står på dagtens * att göra lista . Min snälla svärmor ska komma och passa Leon, så jag kan få sitta i lugn och ro och gräva ner mig i böckerna! Har två prov imorgon, Svenska 3 ( c ) Språkhistoria, Och sedan i affärsjuridik. Gah! Leon har fått feber, och jag jagar barnvakt som ett tok, förhoppningsvis har det löst sig! Adam jobbar imorn, och känns dumt att han måste ta ledigt 1 dag för att jag ska göra prov.  Nåja. 
älsklingen är iväg idag och åker bräda! INTE ALLS AVIS. Men nått roligt måste han väl få göra ;) ! Medans jag är hemma och pluggar haha. Jag längtar sjukt mkt till sälen nu, bara komma bort lite. 

Men dock, måste jag ta med allal skolböcker, hur deppigt är inte det då? hmm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0