WTF

I mitt tidigare inlägg skrev jag att mina boots inte har kommit! Och idag har det gått 4 dagar sedan jag beställde dom. ( skulle ta 2 dagar ). Så skulle kolla vad det var för nr eller mail till kundservice, och inser då att företaget har gått i KK. ( konkurs ) VAAA NEEEJ. =( ! Skit också. Inte ens ett mail kunde man få om att jag inte kommer få mina boots. Det är inte lätt att hitta relativt billiga dam boots. Om man inte vill punga ut 2000 :- ! Och om man hittar nått i ett bra pris, jjaaa då finns det bara mini storlekar kvar. Eftersom, boots är mindre i stl så behöver jag minst 41. ( har normalt 39 ). :/ ! Och dom jar hade beställt va burton för 600 :- det är mer än halva priset. MEEEEEN
min underbara karl hitta ett par burton för 500, sååååå hoppas dom passar!! TACK. Skrev ockå ett fint mail till första sidan, om att detta var VÄLDIGT tråkigt eftersom vi åker till fjällen om 2 veckor. Och skulle ju va kul att kunna ha ett par boots också. ahaha. Nåja detta blev visst ett klago inlägg. men kom igen. skicka ut mail om att man inte får sina saker istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0