Pastell

Här är min nya tröja! Och måste verkligen säga att färgerna är ju helt underbara, riktigt vårigt, och självklart ett passande lack till ( Essie ) Som jag fynda för 99 :- ! Tröjan kommer ifrån HM även det ett fynd för ynkliga 70:- ! ( men nu ser jag även att dom bara kostar 50 :- ) ! Haha? Får nog beställa fler ( finns i olika färger )! Den är stickad, och den STICKS INTE, vilket jag inte klarar av ! Tror priset enbart är på online shoppen, då jag var i västerås på hm och där var det ej rea på tröjorna, utan då var de orinadiepris 149. Men den är så värd sina pengar haha.
 
 


Kommentarer
sofie :-)

sv: haha nä eller hur, jättedåligt att kolla upp symptomen för då har man både det ena och det andra :-P men idag mår jag bra iaf, hoppas det håller i sig, har vart jättemycket sjuk den här hösten - jag som nästan aldrig varit sjuk innan! :-/

Och en sån snygg tröja! Älskar pastellfärger! Får ta en kik på HM jag med, haha :P

2013-01-10 @ 20:51:06
URL: http://teodorsmamma.blogg.se
sofie :-)

och grattis till att du blivit gudmor! :D Så himla kul! :D

2013-01-10 @ 20:51:54
URL: http://teodorsmamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0