Sjukling.

Idag är jag hemma med en sjuk leon. feber! Fick det igår redan, tyckte han kändes lite varm när jag hämta han på dagis. Och javisst, 39.1 ! Och helt utslagen. Lill killen min. Men idag är han super pigg och glad som vanligt! Ska ta en temp sen, men bara för att ha lite koll. ! Han käns dock inte lika varm =). Men men.

Igelgen blir jag gammal. 24 år ! Nästan halvvägs till 50. haha. pepp peppa. Ska bjuda över min familj, plus vänner på lite fika, som kommer bestå av; Smörgårdstårta, laxrullar och ost/skinpaj för dom som inte gillar fisk/Skaldjur. Även cheesckakemuffins! Mmmm kommer tjocka på rätt bra ;) ! Och på kvällen kommer kompisar över för lite fest. 
SJälvklart kommer LEON INTE vara hemma! Han ska till mormor och äta lördagsgodis =p.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0