Woho.

Idag var jag på arbetsinterjuv. Och det gick galant. Det är ett vik jobb på alla förskolor här i Enköping!
Ringde dit förra veckan ( en ny enhet för alla vikarier osv ) som ska dra igång. Och hon ville att jag skulle komma idag. Sagt som gjort! Och det gick HUR BRA SOM HELST. Hon skulle skriva in mig, så nu får vi väl hoppas nån blir sjuk & jag blir inrignd haha. Låter illa men jag vill ju jobba!! 
 
Nåja.
Idag är Leon på dagis, varit ledig i ca 1 månad! så som han har tjajat och längtat efter sina kompisar. Varje morgon frågar han " förskolan idag? " och till hans besvikelse, så nej. MEN oj oj oj så gla han va igår när han fick veta att han skulle dit idag. Älsklingen min <3
 


Kommentarer
sofie :-)

grattis igen!! :D

2013-01-14 @ 22:47:44
URL: http://teodorsmamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0