Full fart

Imorgon kommer ett extremt jobbigt jobbpass för mig! Hahah ^^ 13:15-16:15! Alltså heeeela 3 Tim jobb! Haha! Ovärt! Nej då, man får tacka & ta emot allt man får ;)! Men kommer typ hinna byta om, tvätta mig & ta en kaffe ( fikat är 14:00 )! Haha! Men innan lite jobb ska jag försöka hinna ner till polisen & fixa nytt id kort! Mitt gick ut för flera år sen, så jag har gått med mitt pass haha! På tiden att fixa ett nytt då lott pass går ut i sommar!

På onsdag ska jag på demens utbildning, ska bli spännande! Sköt st det bara är nån timme! På torsdag ska jag på låååång utb 08:30-16:30 ( för alla vikarier ) och set värsta är att Adam jobbar & dagis är stängt pga planeringsdag! Tur att Adams mamma kan passa Leon ! Guld värt! Sen vet jag inte! Men det är nått vare dag! Måste köpa en almenacka! Så jag kommer ihåg alla tider / platser! Haha!



Kommentarer
sofie :-)

jag köpte min första almanacka förra veckan, den första sedan jag gick i skolan, haha! Bra att ha verkligen så man inte missar något! ;D Så du gör verkligen rätt genom att köpa en!
Och Leon som är så stor och väljer vad han vill ha för kläder.. söööt! Så fascinerande att jag följt honom sedan han var liten bebis som Teodor, och nu är båda grabbarna stora 3-åringar! Sjukt vad tiden går fort!

Sv: haha jaa, saab som bilen ;-) ska göra något så flashigt som att städa där ;-) typ verkstads&industristädning i lokalerna på företaget.. :-P Här bytte man karriär från mat till städ, haha! Men som sagt ska jag bara ha det som tillfälligt, tills jag "orkar ta tag i livet" och plugga upp lite betyg ;D är asnervös nu, börjar på onsdag....

2013-06-10 @ 22:42:48
URL: http://teodorsmamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0