Helg

I fredags efter jobbet när jag kom hem började jag spy ^^! Hade då mått illa i några dagar! Och sen igår ( lördag )! Skulle jag få jobbar om jag inte hade spytt ( va nog en lätt magsjuka )! Måste va hemma 48 Tim! Man vill ju inte smitta ner alla på boendet, för då kommer det bara gå runt! Och jag mossa jennys middag! :(! Men idag mår jag lite bättre dock! Men inte helt 100!

Idag har jag & Leon varit själva då älskling jobba! Vi har spelat fotboll, jagat monster ite på gården , skjutit med vatten pistol! :)!

En duktig grej! Leon kissa på pottan igår kväll innan han la sig för natten! Sen imorse va blöjan helt torr, då gick han & kissa! Woho! Sen har han varit torr hela dagen, sagt till när han har behövt gå på toa! Så stolt! Går lite segt men jag har inte bråttom med det! Han får den tiden han behöver! En del föräldrar har väldigt bråttom, och set tycker jag är fel! Det kommer bör de kommer! Och andra sidan så har han varit väldigt framåt och tidig med allt annat :)! Jag är så stolt ändå!

Han har fått kalsonger :p dom vill han ha på sig! Och sagt själv att han vill sluta med blöja! Så fort han råkar kissa i den vill han genast byta! Innan sommaren är slut har han bog slutat helt! :)



Kommentarer
sofie :-)

heja heja Leon!!

Teodor vägrar sluta med blöja :P vi försökte i lördags, och jag tjatade heeela tiden om att "om du känner att du måste kissa så spring in till pottan", men så blev det ändå "mamma, jag kissar nu!" mitt på golvet i hallen ;-) då gav jag upp för ett tag, haha.

2013-06-18 @ 22:30:08
URL: http://teodorsmamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0