Lite nytt till Leon

Sen Leon har kommit till världen har jag sällan köpt nya saker till mig själv! Utan det blir mest till Leon <3! Dels för att han växer så fort att kläderna blir försmå så fort haha fast jag helst köper 1 storlek för stort ;)! Men vissa plagg går inte, tex byxor! Han är lång och väldigt smal så byxor trillar väldigt lätt av!

Men här är lite nya sommarkläder! En del har han fått välja själv, tex gröna tunna prasselbyxor, cars linne, samt shortsen med noshörningarna ( ingen t-shirt matchar haha )! Det är så svårt att hitta en överdel som passar till just dom? Men den gula funkar iaf någorlunda ! Sen 2 par sandaler! Ett par tygskor! Hans puma & adidas blir för varmt just nu! Då han lätt blir så himla varm/svettig om sina fossingar!

Sen är det roligare att köpa kläder/skor till han, för han uppskattar set och vill gärna va med och välja! Han kan ibland säga att en del som jg vill köps är fult osv! Riktigt bestämd liten gosse! Bör vi prova ut sandaler sa han att ( dom i mitten ) satt perfekt och va snygga haha! Sen så bär. Kommer till mig själv så är set sååå svårt att hitta nått som man tycker ser bra ut och passar bra :p lite små kräsen! Nåja!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0