meh.

Åh, längtar så mycket till den 12 Juli! Då får jag veta om jag komemr komma in på högskolan/universitetet eller inte! Vill ju verkligen, men alla säger " hög konkurrens " börjar bli så tveksam om jag kommer in nu alltså!

Men om jag kollar på statistiken så BÖR jag komma in. Hm.
Socionomprogrammet skulle jag verkligen vilja, men, kommer aldrig aldrig komma in. Om jag inte fixar högskoleprovet med högsta poäng kanske haha!! ( det kommer aldrig att ske ). Skulle kunna tänka mig att bli kurator, el jobba med ungdomar. MEN, förskolelärarprogrammet känns också helt rätt. Sökte även
Grundlärarprogrammet 1-3 med inriktning förskoleklass. Samt inriktning med fridtidshem .
 
3 program sökte jag, nått borde jag komma in på? 
JAG HOPPAS. 
 
1. Förskolelärar programmet - Västerås Högskola
2. Förskolelärarprogrammet - Uppsala Univeristet
3 . Grundlärarprogrammet - Uppsala Univeristet.
Så ser min turordning ut. 

Annars, vet jag inte vad jag ska göra i höst, får forstätta jobba extra! Och söka in igen.
Hm.
Mycket som far runt i skallen


Kommentarer
sofie :-)

något av dessa tre borde du komma in på, tror jag allt! Annars kanske du blir reserv, och att någon hoppar av så du kommer in ändå, så vart det för Chrille när han sökte in (han hoppade ju dock av efter ett år för att han inte tyckte det passade honom.. :P)

Ah, jo, min mamma kommer tro att jag typ kommer "försöka sätta dit henne" på något vis om jag läser det, för hon och jag har ju varit i den där soc-svängen innan pga hur hon behandlat mig... :-/ Så jag måste hålla det inombords ;-) Väldigt få som vet, och väldigt få som jag berättar för att jag tänker försöka komma in där :)
Annars ska jag försöka söka till något likvärdigt, vad nu det kan vara.. hm...

Men aa, härligt med arbetsförmedlingen... var där vid 10 igår när det öppnade, för jag skulle skriva in mig, fick sitta och glo i golvet i tre timmar för att vänta på min tur, stor suck på det!! ;D Var typ 8 nummer i timmen, när jag kom till af var det nr12, jag hade nr37, HAHA dog nästan av tristess!!! :-P

2013-06-04 @ 10:16:45
URL: http://teodorsmamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0