EN riktigt less paulina.

Sådär ja! Då har man haft öroninflammation, ( yttre & innner örat ). HIGHFIVE ! Inte alls roligt direkt!
Så jag har ätit pencilin och varit anmäl deppig! Haha! Sen har man försökt få ihopp det med skolan.
listan skulle kunna bli oerhört lång om man skulle skriva hur man känner om allt!
Bara för att nämna lite! Ångest, Panik, Stress, Krupp, magbesvär, sömnlöshet! Ah! Så känner jag just nu.
HUR FAN SKA JAG HINNA? Har lagt all min tid på svenskan, vilken har resulterat att jag ligger 5 veckor efter i Affärsjuridiken. Hur skoj är det? När kurserna bara är på 10 v? Det här är det sjukaste jag har varit med om. 
 
Inte nog med att skolan får mig sönder stressad, utan jag har aldrig varit så här mkt borta från skola, för sjukdom.
Det har bara gått runt här hemma. SÅ trisst. Sen har man jobbat lite också. Men tid? Borde finnas mer av det. Riktig brist vara ! Det kommer vara så skönt när man äntligen är klar. Jag känner mig som en riktigt bitter fitta. Ursäkta, men så är det ! Hade en jätte bra dag igår, och idag svajar det lite upp och ner, mest för att jag är frustrerad över min rapport som ska va inne senast onsdag! Jag får inte ihop det, oc det är bara kaos i mitt huvud just nu. ANDAS LUNGT ! Det är så mkt att jag istället för att göra något, bara sitter och glor. Det svämmar över, eller det har det nog redan gjort!!
 
NÅJA.
Sluta klaga nu och fortsätt plugga ( som om man inte hade annat viktigare )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0