Trött mamma !

Oh My! I måndags, fick Leon & Adam tid på vårdcentralen! Resulterade med att Leon hade öronibflammation och fick penicillin, Adam! Hade kraftig lunginflammation och halva Apoteket! Mina älsklingar! Så set har faktiskt varit väldigt jobbigt! Plus att jag hade sista grejerna i skolan! Få ihop tid och ork och barnvakt har inte varor det lättaste! Plus ett möte, 3-årskobtrol för Leon ! Jag är sp trött just bu! Får göra allt, eftersom Adam är säng luggandes! Meeeeeen, vad gör man inte för sina älskade? Jag älskar er! Bara ni blir friska svart så blir jag glad! Set är det viktiga! Men ändå! Börjar få orken tillbaka! Imorn är det arbetsiterjiv ( personlig assistent ) plus betyg samtal, nervös och nyfiken! Sen är det helg <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0