Yeah

Arbetsinterjuven gick bra! ( gruppträff på 6 st )! & fy bubblan vad jag hatar det, låter som man ska va så mycket bättre än alla andra! Och svårt att svara på frågan " vem är du som person ?" ! Och hur uppfattar andra dig?! Haha jösses! Ja, vem är jag då? Mamma, sambo som tycker om att träffa nya människor, inte rädd för att ta i, omtänksam, ansvarsfull! Och hur andra uppfattt mig?! Haha sa att jag tror andra tycker jag pratar på rätt mkt, och att jag är snäll, bra lyssnare osv! Det måste ha gått bra eftersom dom ringde upp 1 referens! Och han sa bra grejer som jag inte hade tänkt på: bra på passa tider, pålitlig, inte rädd att ta i, osv! Hoppas jag får jobbet då! Det va tydligen inom vård & omsorg ( äldreboende ) typ! Vore toppen de



Kommentarer
sofie :-)

Hoppas du får det där jobbet! Kommer du fortsätta plugga då med, eller blir det bara jobb? :-) Hur går det förresten med timvikariejobbet/förskola? Känns det bra? :-)

Usch, jag hatar också att gå på arbetsintervju, jag är riktigt dålig på att prata om mig själv :P men snart börjar det bli dags för mig med (när W börjar dagis), mitt vikariat som köksbiträde har ju gått ut. Så måste söka nytt... suck. Fasar inför intervjuerna.. :P om man ens får komma på nån i dagens läge..!

Sv: hahah eller hur!! Det var verkligen skillnad på hur byxorna satt, från en dag till en annan! Han vägde 14 kg för ett halvår sen, nu väger han 16?!?! :O alla Teodors brallor är typ piratbyxor, haha! Det enda vi önskat i treårspresent till honom nu, är presentkort på kläder :P

2013-03-26 @ 12:43:19
URL: http://teodorsmamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0