Haha,

Leons "nya" uttyck!
 
- Det är tråkigt
- Vänta, jag sitter och tar det lungt
- GÅ Upp NU, PÅENGÅNG
- Typiskt!
 
Alla dessa roliga kommentarer kommer titt som tätt, i rätt roliga samanhang!
tex; 
 
- Kom leon, vi ska klä på oss och gå ut.
- Vänta, jag sitter och tar det lungt.
- Men kom och sätt på dig skorna så går vi ut och spelar fotboll.
- Men Typiskt.
 
- Leon, gå och tvätta munnen och händerna ( efter maten ).
- Nej, jag vill kolla på tv
- Men du får inte sätta dig i soffan förns du har tvättat dig
- Åååh typiskt också
 
- Leon dags att byta till pyjamas
- Det är tråkigt.
- Allt är ju tråkigt nuförtiden?
- Ja kommer.
 
haha jag dör, vart får han allt ifrån? Allt ska ta sååååååå låååååång tid, Vad det än gäller, antingen ska han sitta och ta det lungt? eller så är de döö tråkigt. HAHA? Åh. ibland är det rätt frustrerande, speciellt när man kanske har en tid att passa, då ska han minnsan sätta sig när och äntligen ta det lungt? haha! Min goa fisunge vad jag älskar dig. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0