Fredag.

Idag är det fredag, tråk väder ute, regn och rusk.
Det är väl det som tillhör denna årstid? HÖST. Jag hatar det.
Men ändå älskar.
Klyven om den saken.
Gillar när alla löv får fina färger, mörkeret, alla värmeljus.
Men allt annat kan man skippa, som, regn & rusk, o så vidare. 

Idag, var min kamrat Maja här och prata om allt och inget, lite kaffe fick vi oss, och en vanlig enkel sockerkaka.
Trevligt! 
 
Jag har färgat håret, blev inte riktigt som jag tänkt.
Har ni hört låten The fox? ja, så köänner jag just nu, HAHA. Trodde de skulle bli lite mörkare ton.
Ne, det blev morots orange / pumpa färg ^^. Inte bitter för det, för det blev lite små coolt, lite annorlunda dock.
Redan fått 1 komplimang när jag va ute, oh vad fin du var i håret idag.
idag? tack?. Imorgon  är valkas bröllop. Min hårfärg kommer absolut inte matcha klänningen haha.
Men shit happens. ;D 
 
 


Kommentarer
sofie :-)

Det blev jättesnyggt ju!! :-) passande till hösten, höstfärg! :-)

2013-11-01 @ 20:49:03
URL: http://teodorsmamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0