Hjärtat i halsgropen.

Igår, 30 min innan jag skulle hämta Leon på dagis så ringer dom.

* Leon har ramlat och slagit i tänderna, du bör ringa tandläkaren och komma hit nu *

Åh. Mitt mammahjärta sprack i tusen bitar. Jag ryser när det gälller tänder, vet att det gör så fruktansvät ont när man gör sig illa i munnen.
 
Springer dit, och där sitter han tyst i soffan och lyssnar på saga. Inser att jag får ringa tillbaka till tandläkaren, för han är svullen i munnen. Och sår på kinden.
Går hem och inväntar leons farmor som kör ner oss. 

Och de visar sig att inga tänder sitter löst, men han har iaf slagit i två framtänder så det har blödit.
Och sår på läpparna och i munnen =/ . Så det fick bli röngten, för att se om de permamenta tänderna är skadade, det är väl det man är orolig för. Men ska dit igen den 17 för att ta nya bilder. Och måste hålla koll så de inte blir blåsor i munnen, de kan va tecken på inflammation :( ! Men min lilla kille va så duktig hos tandläkaren.
Gapa fint och de gick jätte bra när han skulle ta bilder <3.
 
Puh.
 
 
 
Min lilla skruttis <3.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0