Lördag.

Har väl inte hänt så mycket roligt i mitt liv just nu, om man bortser att Leon babblar på ut i 180! Och alla hans roliga kommentarer om allt och inget! 

Fick inte jobbet på cafet, va där och provjobba en dag! Han ringer några dagar efter och säger att tjänsten gick till en annan men att dom va super böjda med mig o stt dom ville spara lins uppgifter ifall dom behövde extra! 
Jaha vad tråkigt tyckte ju jag ! Dagen efter det ringer han igen och säger att det sket sig med den andra tjejen och undrar ifall jag fortfarande va intresserad! Självklart ! Åkte dit några dagar senare & jobbade igen! Då kom shocken, nä de kan ev bli lite extra men vi hör av oss?! Då ringer han 2 dagar senare & säger att de inte blir nått! Då frågade jag ju självklart om vad som hände med heltidstjänsten? Allt va så luddigt och fick bog inge svar?

Nåja, stället verkade bara struligt och ett sånt jobb vill jag inte ha! :/ tråkigt men sant! 

Igår fick Adam åka & jobba, så jag & Leon tog bussen till Bålsta eftersom jag va snabb och köpte ett busskort :( gick till mammas jobb och åt lunch & fika! Leon son alltid är så snäll och underbar när man åker iväg och hittar på nått. Pratglad och nyfiken på / om allt! Han är verkligen lätt att ha att gärA med! Samma ska när mab har barnvakt, han är så snäll , rolig, lättsam och skötsam så de finns inte! Men hemma kan han käfta emot riktigt bra vissa stunder haha! Men inte så att mab vill låsa in sig på toan och skrika! När han blir så går D ju över på 10 röda ! Förstår inte hur han kinde bli så snäll ? Och underbar? Nåja! Slut pratat om Leon haha! Hoppas ni alla får En trevlig helg


Väntar på bussen :)! ( gick hela vägen på 30 min promenad, min duktiga kille )' de tar ca 15-20 min för mig stt gå ner, så blev förvånad stt de bara tog 10 min extra med ett barn som går! Orka inte släpa me mig vagnen som an ändå inte åker i


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0