Omg

Om 5 månader fyller Leon 4 år? 4år?? 
Hjälp! Vart tog tiden vägen och framförallt min bebis? Han fyllde ju nyss 1? Åh tiden går verkligen för fort! 

Igår vaknade vi av att Leon kräks på Adams ansikte hahaha äckligt! Sen spydde han igen vid frukostbordet fast ner på golvet då såklart ;)! Seeen iGeEn i vardagsrummet över seriöst halva golvet tur nog va se den delen av rummet vi inte har matten! Puh ! 

Men bra att lillfisen fick upp allt. De va bara slem som kom upp ! Om de hade legat kvar kan det ju ha utvecklats till lunginflammation och de vilö vi ju inte direkt. Sen mådde han som en kung igen ;)!

Nu el strax ska jag ner till arbetsförmedlingen bara för att det är så kul stt va arbetslös! 
Jag hatar det här, gå hemma utan att jobba! Varförfår jag iga tider? Varken oå dagis el äldreboendet? Halva månaden har ju gått och jag har jobbat noll dagar. Inte alla kul. :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0