Fredag

Imorse ringde boendet jag är Tim vikarie på och fråga ifall jag kunde hoppa in! Javisst! Så idag blev det jobb 09:00-13:00! 4 timmar är bättre än inga timmar!!' Men satan i gatan vad hungrig jag var när jag sluta ( hade igen rast )!

Så hem till mina sjuka killar som varor dåliga båda 2 sen i tisdags ! Leon har feber & halsont ( hoppas de inte är halsfluss )! Så om de inte går över tills måndag så Ringer jag vårdcentralen! Äter knappt mat men glass går ner, jätte hes är han också, stackaren! Och min stora Karl har feber och jätte förkyld! :(!
Hoppas jag håller mig frisk iaf!

Nu sitter vi alls 3 i soffan och myser framför fotbollen som snart börjar! Jah & Leon mumsar popcorn :)!

( Leon har pimpat min mobil med klistermärken, utan st jag visste om de ) haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0