Läkaren...

Igår fick Adam mig att till att ringa läkaren! Som jag borde ha gjort för 3-5 år sen! Ni som känner mig vet att jag har världens problem med min mage :/ ! Har alltid envisas om att det går över! Men det gör ju ite det! Har trott jag är laktos intolerant , men eftersom det inte har hjälpt på många år så börjar man ju tveka på det! Det började redan när jag va i tonåren .. ! Så på tisdag ska jag dit och undersökta min mage :/ ! Kommer troligen få ta blodprover för att se om det är någon annan allergi :/ mardrömmen skulle va om man är gluten allergisk :(! Vad 17 äter man då liksom? Nåja, tankarna far runt i skallen! Men skönt att man äntligen tog tag i det haha bättre sent än aldrig! :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0