Maskerad

Oj oj, vilken lördag, kan ju säga att det var fullfart från start.
När adam åkte kom mamma hit, jag och leon hade klätt ut oss, för vi skulle ha maskerad.

Himlans kul tyckte leon. Men nästan direkt efer att mamma hade kommit åkte vi iväg på loppis, som inte var så mkt att hurra för direkt, sen vidare ner på stan för fika. Mums. Sen lte shopping, kom hem med heeeela två värmeljus hållare :p ! Sen till godisgallerian så leon skulle få plocka lite lördags godis, och duktig va han.
Han tog bara 1-2 st av varje, ( dock inte av allt som fanns, finns över 1000 sorter ) haha. Men av det han fick,
dvs inge choklas / nötter / el hårda karameller. Sen blev de in på ica för att handla lite mer onyttigt tills kvällen.

Hem, och sen klädde mamma ut sig till prinsessa, jätte fin va hon, med sin prinsess klänning och alla fina smycken och krona och sin stav hon hade gjort. Sen efter en stund gick vi ner till kina restuarangen, och vi va inte alls nöjda med maten, så dit blir det inga fler besök till . Tyvär, då det bara finns 1 ritkig kina här i enköping.

Promenad hem i mörkret, på me pyjamas, tända ljus, mysa ner oss i soffan och kika på film som Leon har planerat i 1 vecka, Hajar som Hajar, men han somna efter 10 min, då va klockan 22:?? nått. haha. 

Jag och mamam valde en annan film sen, och ja somna, och sen vakna jag när filmen va slut haha.
 
Tack för en trevlig lördag mamma =).
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0