Nu så

Jag har alltid funderat på en sak! 
När man sitter & letar jobb, så är det ingen jäkel som hör av sig och man tappar hoppet! Då i mitt i allt så får man komma på 1 interjuv & jag har nu som sagt ett jobb på G, ska gå på intro i maj! Då ringer det fler som vill ha mig på interjuv?! Varför är de så? När det väl är 1 som börjar så ska alla ringa? Så jobbigt! Men, den interjuv jag ska gå på nu lockar faktiskt mer än de jag aka gå intro på! Hoppas på att arbetstiderna är bättre! Jag vill inte jobba ihjäl mig i sommar, det är inte det jag är ute efter! Vill som sagt kunna ingås med min son i sommar också :/ & med de där jobbet är tiderna så pass att jag knapptkpmmer se han! 07:00-16:00 el 12:30-21:00! Dvs då jag börjar 7 måste åka hemifrån 05:30 och är ibte hemma förns 18 ungefär^^! Så sjukt osäker ! Då hoppas de andra jobbat har nått bättre att erbjuda ( personlig assistens )! Nåja! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0