Work

Pass 1 av 2 denna vecka avklarat! 
Gamlingarna är så söta & roliga! En del mindre roliga perioder! Idag jobbade jag på demens avdelningen, där trivs jag som bäst! Och idag var det vääääligt lugnt! Imorn på en annan avdelning! 

Så det är min Valborg det haha! 
Jo vi var iväg och åt middag hos Adams föräldrar också, tog en promenad till brasan, lite fiskedamm och Leon fick sparka tre fotbollar mot ett plank med hål! Vi såg aldrig brasan tändas, kallt och jävligt! Och precis 1 m ifrån dörren började de ös regna haha sån jävla tur att vi gick i rätt tid ;)! Taxi hem då Adam tog en öl till maten o jag ett halvt göas vin :). Nu bums ner i sängen & överleva denna mensvärk utan mens haha?!



Snyggaste outfiten på jobbet 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0